Regulamin

Skrócony Regulamin forum Fabia Club Polska

  1. Zanim zadasz JAKIEKOLWIEK pytanie, użyj opcji „SZUKAJ”. Sprawdź, czy problem nie został już rozwiązany, używając wyszukiwarki. Spróbuj znaleźć rozwiązanie problemu wpisując różne wyrażenia, które mogą być związane z Twoim problemem. Pytania dotyczące problemów, które zostały rozwiązane, zostaną usunięte przez moderatora.
  2. Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi w wyszukiwarce, załóż temat w odpowiednim dziale. Każdy temat należy umieścić w odpowiednim dziale tematycznym zwanym forum. Jeśli masz wątpliwości, w którym forum należy umieścić temat, przeczytaj opis działów.
  3. „Nie podłączaj się” pod istniejące tematy, których zagadnienie nie dotyczy Twojego problemu. Nawet jeśli masz „malutkie” pytanie, załóż nowy temat (oczywiście tylko wtedy, gdy nie znajdziesz odpowiedzi przy użyciu opcji „szukaj’). Jeśli nie wiesz, do którego działu ma należeć temat pomimo zapoznania się z punktem 2 regulaminu zapytaj moderatora lub administratora ( przez PW lub na shoutboxie/mini czat ).
  4. Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi. Przykład : Dział …/Warsztat/Warsztat Mechaniczny -> „ Metaliczny stukot w kole ” Tematy z nazwami typu „PROBLEM” , „POMOCY”, „BŁĄD” niewiele mówią i będą usuwane. W jednym temacie powinno się poruszać tylko jeden problem (dopuszczalne są wyjątki opisaniu kilku problemów w przypadku gdy zachodzi podejrzenie że przynajmniej kilka z nich może powodować daną usterkę ).
  5. W każdym dziale, przed nazwą problemu prosimy o wpisywanie prefiksu oznaczającego wersję samochodu, w którym występuje usterka/problem. Przykład nazwy tematu : „ [F1] Metaliczny stukot w kole ”.
  6. Jeżeli potrzebujesz załączyć w swoim poście grafikę lub plik, umieść je na zewnętrznym serwerze (np. imageshack.us), w poście podając link do grafiki/pliku. Dopuszczalnym jest dodawanie plików graficznych do postu w postaci „miniaturki na forum”.
    • Wszelkiego rodzaju tematy zawierające linki do plików, które naruszają prawa autorskie (lub są niewiadomego pochodzenia) będą natychmiast usuwane, a użytkownik który zdecydował się na ich zamieszczenie otrzyma ostrzeżenie.
  7. Tematy i posty reklamujące wszelkiego rodzaju sklepy internetowe, firmy (wraz z linkami do ich stron internetowych) oraz ich asortyment i usługi powinny być umieszczane w dziale „HydePark”, po ówczesnej zgodzie Administratora forum.
  8. Zakazuje się umieszczania w podpisie lub awatarze : zdjęć, linków, oraz innych treści łamiących prawo Rzeczypospolitej Polskiej i norm obyczajowych, jak i tym co może obrażać innych użytkowników.
      • Bez zgody Administratora forum zabrania się umieszczania w podpisach, avatarach, oraz postach, informacji o prowadzonej działalności oraz linków do innych stron internetowych.
      • Nieprzestrzeganie punktów 8 oraz 8.1 , może prowadzić do otrzymania ostrzeżenia, zablokowania konta lub trwałym wydaleniem z forum.
  9. Każdy user korzystający z forum ma prawo zamieścić post w dziale GIEŁDA i forach ( Sprzedam, Kupie, Zamienie ). Post pojawi się po akceptacji Moderatora.
  10. Przekleństwa/obelgi i inne zachowania naruszające godność osobistą innych użytkowników, oraz prawo Rzeczypospolitej Polskiej, będą surowo karane Nieprzestrzeganie tego punktu może prowadzić do otrzymania ostrzeżenia, zablokowania konta lub trwałym wydaleniem z forum.
  11. Pisz schludnie, zrozumiale, bez błędów ortograficznych, z polskimi literami (nieobowiązkowe) i nie pisz z CAPS-LOCK’iem! (drukowane litery oznaczają KRZYK). Dekorowanie tekstu (np. stosowanie koloru czerwonego), zmiana koloru tematu, justowanie oraz stosowanie większej czcionki niż rozmiar domyślny jest dozwolone tylko za zgodą administratora lub moderatora. Takie formatowanie tekstu jest domyślnie zarezerwowane dla obsługi forum w celu zwrócenia uwagi użytkowników na np. ważne wydarzenia, posty itp.
  12. Na pisemną prośbę użytkownika, Administrator forum może usunąć konto użytkownika. Prośba powinna być wysłana na adres fabiaclubpolska@gmail.com i zawierać powód chęci usunięcia konta.
    • Usunięcie wszystkich postów użytkownika możliwe jest jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. wielokrotne naruszanie regulaminu w postach, naruszanie porządku prawnego itp. Prosimy więc o przemyślane wypowiedzi.
  13. Jeżeli zauważyłaś/eś złamanie któregoś z punktów regulaminu przez innego użytkownika, koniecznie zgłoś ten post/temat obsłudze forum.
  14. Administracja forum nie bierze odpowiedzialności za posty, załączone pliki, grafiki przez użytkowników forum.
  15. Porządku na forum pilnują Administratorzy oraz Moderatorzy wraz z działem Support. W przypadku wykrytych naruszeń regulaminu stosowane będą kary które mogą prowadzić do otrzymania ostrzeżenia, zablokowania konta lub trwałego wydalenia z forum.

W kwestiach nierozstrzygniętych przez Regulamin decyzję podejmuje Administrator.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *