News

Elektryczna ŠKODA ENYAQ iV na czele peletonu Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV już dzień po uroczystej światowej premierze w Pradze ponownie stanęła w blasku fleszy. Pierwszy w pełni elektryczny SUV marki pełnił funkcję mobilnego centrum dowodzenia, z którego dyrektor wyścigu Tour de France, Christian Prudhomme, kieruje wydarzeniem. ENYAQ iV, jako „czerwony samochód” wyposażony w najnowsze technologie komunikacyjne, towarzyszył kolarzom 2 września, podczas 183-kilometrowego etapu z Gap do Privas. W ciągu najbliższych tygodni efektowny pojazd pojawi się także podczas dwóch kolejnych odcinków. Jednym z nich będzie etap finałowy, kończący się na Polach Elizejskich w Paryżu. ŠKODA jest oficjalnym głównym sponsorem Tour de France już po raz siedemnasty.
 
Elektryczny SUV ENYAQ iV o czerwonym nadwoziu został wyposażony w panoramiczny szklany dach, sześć anten, specjalne syreny, lodówkę oraz najnowocześniejsze centrum łączności. Dzięki zaawansowanym technologiom komunikacyjnym Christian Prudhomme może zarządzać wyścigiem i komunikować się z innymi pojazdami, komisarzami trasy oraz wymieniać z nimi informacje dotyczące statusu poszczególnych etapów Tour de France. 
 
Ponadto na potrzeby Tour de France podwozie modelu ENYAQ iV zostało zmodyfikowane, aby sprostać wszystkim wymaganiom wydarzenia. TUTAJ można zobaczyć jak nowy w pełni elektryczny SUV ENYAQ iV został dostosowany do wyścigu. Więcej informacji można znaleźć na stronie WeLoveCycling.com.
 
Oprócz 183-kilometrowego odcinka z Gap do Privas, nowa ŠKODA ENYAQ będzie towarzyszyła również kolarzom w jeździe indywidualnej na czas z Lure do La Planche des Belles i finałowym 122-kilometrowym etapie, który prowadzi z Mantes-la-Jolie do Paryża. Wyścig tradycyjnie zakończy się na Polach Elizejskich po 21 etapach i 3470 przejechanych kilometrach.
 
ŠKODA stawia na zrównoważoną mobilność podczas Tour de France

ŠKODA już po raz 17. jest oficjalnym głównym sponsorem Tour de France. W tym roku marka kładzie nacisk na tematykę zrównoważonego rozwoju. Z floty niemal 250 pojazdów udostępnionych organizatorom i kierownictwu wyścigu 30 z nich będzie modelami spod znaku iV z napędem hybrydowym typu plug-in lub w pełni elektrycznym. Funkcję „czerwonego samochodu” pełni nowy w pełni elektryczny SUV marki ŠKODA ENYAQ iV. Modele te symbolizują ekologiczną mobilność, a Tour de France stanowi idealną okazję do zaprezentowania pojazdów międzynarodowej publiczności.
 
Marka uruchamia kampanię dla pasjonatów kolarstwa 

W ramach marketingowego wsparcia tegorocznego Tour de France, ŠKODA prowadzi kampanię 360 stopni „To the Greatest Family of All: Cyclists”, która wyraża pasję marki do kolarstwa, a jej celem jest jednoczenie globalnej społeczności rowerowej. Do komunikacji ŠKODA wykorzystuje witrynę internetową WeLoveCycling.com oraz swoje kanały w mediach społecznościowych.
 
Nowy ENYAQ iV ekscytujący i elektryczny 

Pierwszy w pełni elektryczny SUV marki ENYAQ iV to kolejny etap wdrażania strategii zrównoważonej mobilności przez ŠKODĘ. Modułowa platforma MEB dla pojazdów elektrycznych Grupy Volkswagen, na której jest oparty model, pozwala na dowolną i łatwą konfigurację wyposażenia i napędu oraz zapewnia niezwykłą przestronność we wnętrzu, dzięki czemu auto spełni nawet najbardziej wygórowane oczekiwania współczesnych kierowców. ENYAQ iV zachwyca także dynamiczną, pełną charakteru sylwetką i emocjonującym designem zarówno z zewnątrz jak i w środku. Model wyróżnia się imponującym lekko wysuniętym grillem z opcją Crystal Face. To iluminacja składająca się ze 130 diod podświetlających pionowe żebrowanie osłony chłodnicy oraz świetlny pas przebiegający w poprzek grilla.
 
Wnętrze auta to wysmakowana nowoczesność wyrażona w innowacyjnych opcjach Design Selection. Pakiety tematyczne i indywidualne opcje wyboru oferują różnorodne wykończenie wykonane z materiałów naturalnych, pochodzących z recyklingu lub wytworzonych w zrównoważony sposób. ŠKODA ENYAQ iV dostępna będzie z kilkoma wariantami pojemności baterii i mocy silnika, z napędem na tylną oś lub na cztery koła oraz w ekskluzywnej limitowanej wersji Founders Edition upamiętniającej założenie marki 125 lat temu.

Fot & Tekst : Skoda Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *